reklama

Po 20 rokoch v kine

No hanba – ne hanba, ale je to naozaj pravda. Dostala som sa do kina po 20 rokoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Nie na hocijaký film, ale na jeden ospevovaný a chválený dokonca v 3 D verzii. Jednoducho som videla Avatara. Keď po takej dlhej dobe idem do kina, tak nech to stojí, čo to stojí, so všetkým čo k tomu patrí. Nič lepšie som si nemohla ani vybrať, respektíve som lístok na film dostala ako odmenu.Mne ten film „sadol“ na kožu, ako sa vraví. Nadchol moje srdce, zvlhčil očné viečka a prinútil ma porozmýšľať o nás ako ľudskej rase. Môžem len vrelo odporúčať, samozrejme, nie každý zdieľa rovnaký názor, veď koľko ľudí, toľko chutí, ale treba radšej raz vidieť, ako stokrát počuť. Nakoniec, treba si urobiť vlastný úsudok. Obdivujem námet filmu. Je to taká fantazijná rozprávková verzia, až príliš pravdivá v tej hlbokej podstate pointy, ktorú chcel autor vyjadriť. Ale všetko, čo si vieme predstaviť, je predsa možné, tak prečo nie práve toto. Zbožňujem tajomno, mystično a hlavne tú nádheru prostredia, v ktorom bol film natočený. Pripadala som si ako víla v rozprávke, keď nie ako v samotnom raji. Zrejme to spôsobil aj ten 3D efekt, kde si pripadáte, akoby ste v tom prostredí boli spolu s hlavnými hrdinami. Prelínali sa tam zvieratá z praveku spolu s reálnym svetom až pre modernizovaným, aký môžeme čakať v ďalekej budúcnosti. Jedno však viem s istotou potvrdiť, že z kina som vychádzala ako úplne iný človek, nadobudla som akési vnútorné poznanie a to ma posunulo dopredu. Presne pred 20 rokmi som videla film Ježiš a na tú dobu, po revolúcii, som sa cítila rovnako ako teraz po Avatarovi. Hlboký duchovný zážitok.

Iveta Špaková

Iveta Špaková

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je obyčajná,mladá žena,ktorá sa presťahovala z rušného mesta na pokojný vidiek.Miluje prírodu a ticho jej pomáha pri tvorbe vlastných príbehov,ktoré však ležia v jej zásuvke a rada by to zmenila.Podarilo sa jej však aspoň to,že dva jej články boli uverejnené v oblastných novinách,čo ju inšpirovalo k ďalšiemu písaniu.Už učiteľka na základnej škole tvrdila,že jej slohy sú najlepšie a bola by z nej dobrá spisovateľka.Ktovie, možno sa jej to raz podarí... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahaVlastné zážitkyPostrehyCestovaniePotulky prírodouV živote sa stávaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu