reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Špaková

Iveta Špaková

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je obyčajná,mladá žena,ktorá sa presťahovala z rušného mesta na pokojný vidiek.Miluje prírodu a ticho jej pomáha pri tvorbe vlastných príbehov,ktoré však ležia v jej zásuvke a rada by to zmenila.Podarilo sa jej však aspoň to,že dva jej články boli uverejnené v oblastných novinách,čo ju inšpirovalo k ďalšiemu písaniu.Už učiteľka na základnej škole tvrdila,že jej slohy sú najlepšie a bola by z nej dobrá spisovateľka.Ktovie, možno sa jej to raz podarí... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahaVlastné zážitkyPostrehyCestovaniePotulky prírodouV živote sa stávaSúkromnéNezaradené

reklama

Úvaha

Vianočnou poštou Ti píšem list

Iveta Špaková

Vianočnou poštou Ti píšem list

Dnes som od Ježiška dostala najkrajší darček pod stromček. Venoval mi to najvzácnejšie, čo môže len žena mať. Dostala som prekrásne 3,10kg a 49cm ružové dievčatko.

  • 25. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Piatok trinásteho

Iveta Špaková

Piatok trinásteho

Deň ako každý iný a predsa má v sebe niečo diabolské, magické, čo v nás vyvoláva strach, obavy a ...

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 316x
  • 7
Boha nehľadám v chráme, ale ho nosím v srdci

Iveta Špaková

Boha nehľadám v chráme, ale ho nosím v srdci

Kto z nás to môže tvrdiť? Každý veriaci si o sebe myslí, že je ten najlepší... Viera sa predsa nemeria počtom návštev v kostole, ale množstvom skutkov, ktoré vravia samé za všetko. Nemyslíte?

  • 21. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 689x
  • 40
Pažravosť je nezdravá

Iveta Špaková

Pažravosť je nezdravá

Človek je často tak nenásytný a nespokojný s tým čo má a vlastní a čo sa mu dostáva, že sústavne túži a chce vlastniť - mať stále viac a viac. Neuspokojuje ho to a ženie sa stále do nových extrémov a túžob, ktoré často majú za následok iba prázdno v duši a v srdci nespokojnosť...

  • 7. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 312x
  • 3
Túžba nás poháňa vpred?!

Iveta Špaková

Túžba nás poháňa vpred?!

Túžime! Všetci, ale nie rovnako. Tento pocit nás poháňa a vháňa niekam, kam to práve chceme, či potrebujeme. Vďaka túžbe niečo mať, dosiahnuť, získať, zlepšiť, spraviť, zmeniť... sa nám v živote vyvinú situácie, ktoré následne aj riešime a každý najlepšie ako vie a dokáže, tak ako moja známa Martuška...

  • 30. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Chceme byť milovaní

Iveta Špaková

Chceme byť milovaní

Chceme byť milovaní Ak neuspejeme, chceme byť obdivovaní Ak neuspejeme, chceme byť obávaní Ak neuspejeme, chceme byť nenávidení a opovrhovaní Chceme v druhých prebudiť nejaké emócie Duša sa trasie pred prázdnotou a túži po kontakte za každú cenu Z diela švédskeho básnika Hjalmara Soderberga Dr.Glas som si dovolila použiť túto prenádhernú báseň, ktorá ma nadchla a doviedla napísať týchto pár riadkov...

  • 28. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Miluj svoj život

Iveta Špaková

Miluj svoj život

Dostala sa mi do rúk kniha Miluj svoj život. Nádherný názov a ešte zaujímavejšia autorka pani Louise L. Hyová. Úžasná žena, ktorá zmenou postoja k životu, prehodnoteniu svojej minulosti a vlastným seba zdokonaľovaním dosiahla vyliečenie zákernej choroby. Nájdete v nej javy medzi nebom a zemou. Mystiku a všetko tajomné. Liečenie na diaľku aj pomocou energií, to všetko Vás čaká, ak sa začítate pozorne. Hlavne pochopíte podstatu celého nášho bytia na Zemi.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 164x
  • 4
Milovaná babička

Iveta Špaková

Milovaná babička

Škoda, že tieto slová ti už nemôžem viac povedať. Ako málo som ich použila. Prečo si uvedomíme, až keď stratíme milovanú bytosť, ako veľmi sme ju ľúbili, čo pre nás znamenala?

  • 7. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Prvá jarná prechádzka

Iveta Špaková

Prvá jarná prechádzka

Prekrásne slnečné počasie mi nedalo, aby som ho iba tak premrhala pri telke, alebo sladkom  leňošení. Prehovárať som nikoho ani nemusela, naštartovalo sa auto a už som si vychutnávala jarnú prírodu navôkol.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Stal sa taký malý zázrak?

Iveta Špaková

Stal sa taký malý zázrak?

24.3. - deň, ako každý iný, a predsa pre mňa nie. Čím je teda tak výnimočný a zaujímavý? To by ste sa dozvedeli radi? V ten deň sa stal iba pre mňa, najväčší zázrak v živote.

  • 24. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 128x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu