reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Špaková

Iveta Špaková

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je obyčajná,mladá žena,ktorá sa presťahovala z rušného mesta na pokojný vidiek.Miluje prírodu a ticho jej pomáha pri tvorbe vlastných príbehov,ktoré však ležia v jej zásuvke a rada by to zmenila.Podarilo sa jej však aspoň to,že dva jej články boli uverejnené v oblastných novinách,čo ju inšpirovalo k ďalšiemu písaniu.Už učiteľka na základnej škole tvrdila,že jej slohy sú najlepšie a bola by z nej dobrá spisovateľka.Ktovie, možno sa jej to raz podarí... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahaVlastné zážitkyPostrehyCestovaniePotulky prírodouV živote sa stávaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Na chleba sa ťažko robí

Iveta Špaková

Na chleba sa ťažko robí

Táto ľudová múdrosť nie je z mojej hlavy, ale na pravdivosti vôbec nič nestratila ani v dnešnej modernej dobe 21. storočia. Sama som mala tú česť sa presvedčiť o jej pravosti...

  • 24. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Prebudenie Jari

Iveta Špaková

Prebudenie Jari

Pani Zima prosím, odlož svoje žezlo vlády a nechaj vládnuť aj svoju mladšiu sestru Jar. Prosila moja duša, ktorá pri pani Zime sa už cíti, sťa vyžmýkaný citrón, obraný o všetku energiu a pomaly aj poslednú chuť k životu.

  • 18. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Priateľstvo

Iveta Špaková

Priateľstvo

„Priateľstvo je jediná forma spoločenského vzťahu, ktorej základom je v prvom rade láskavosť...Človek zostáva v pozícii rodiča, partnera, pracovníka a suseda aj vtedy, keď neprejavuje nijakú láskavosť.. Priateľstvo je však niečo celkom iné. Láskavosť je tým spojivom, ktoré udržiava priateľstvo. Keby som priateľa ponížil, keby som bol necitlivý k jeho pocitom, keby som mu spôsobil škodu a ublížil mu, alebo by som s ním zaobchádzal len ako s určitým predmetom, ktorý by som použil pre svoje potešenie alebo uspokojenie, priateľstvo by sa určite skončilo“( Ray S. Anderson)

  • 16. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Úžasný darček k MDŽ

Iveta Špaková

Úžasný darček k MDŽ

Ešte  stále nemôžem uveriť tomu, čo sa mi práve  v tento deň stalo. Bol 8.3. vraj  sviatok všetkých žien na celom svete. Mala by som sa prirodzene tešiť a oplývať dobrou náladou, ono aj som,  až do chvíle, keď odbila šestnásta hodina a štyridsiata minúta popoludní.

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu