reklama

Na mene nezáleží a ani na veku...

Sadli sme si po dlhej dobe do útulnej cukrárni s mojou dobrou bohužiaľ, už bývalou kolegynkou z práce. Tešili sme sa na seba a toľko toho sme si mali čo povedať, poklebetiť, veď sme ženy nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Neviem ani ako a kedy a Julka zrazu rozprávala o láske, zamilovanosti a aký je to krásny a opojný stav. Neveriaco som počúvala, či sa mi nesníva, je to pravda? Žeby sa stal zázrak a konečne aj do jej srdiečka anjel vystrelil amorov šíp?! Veď bolo aj na čase, pomyslela som si v duchu. Pomaly jej tiahlo na štyridsať, aj keď vyzerala k svetu a hádali jej všetci aspoň o desať rokov menej.

- Aký je ten tvoj princ?- pýtala som sa zvedavo, keď ma pustila k slovu. - To si ani nevieš predstaviť, aký je úžasný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Jasné si v tom až po uši.- dodala som.

- Priznávam sa dobrovoľne a bez mučenia, očaril ma ten mladík natoľko, že som asi stratila hlavu. - Čo je zač, už vyklop konečne! Horím zvedavosťou.

- Volá sa Dávid, teraz by si mala zmeniť polohu na ležmo, aby sa ti nič nestalo, to je varovanie a nejedz zmrzlinu prosím, inak sa zadusíš.- Nemohla som ju poslúchnuť a ľahnúť si ale zmrzliny som sa pre istotu ani nedotkla.

-Vieš on je odo mňa o 15 rokov mladší....-Dobre, že som nič nejedla lebo aj slina mi zabehla, taký šok som po tejto vete zažila. Najprv nič a nakoniec také žabiatko si namotá, to bol ale gól aj pre mňa a to som veľmi tolerantná v týchto veciach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ako sa to stalo? A čo vlastne robí ten rytier tvojho srdca?

- Neviem ako, – povedala ticho- jednoducho sa stalo. Dobre sme si rozumeli a vždy si mali čo povedať. Často sme sa spolu smiali aj spolu smútili, ak nás niečo trápilo. Máme veľa spoločného, všetky záujmy nás spájajú a má nádherné oči. Viac ani nemusela dodať. Všetko mi bolo jasné. Zamilovanosť je skutočne nádherný stav. - Vyznal mi lásku tak nádherne romanticky, že som sa až rozplakala. Povedal iba toľko. „Tvoja polovička srdiečka dopĺňa moju druhú polovicu.“ Nazval ma krásne „moja Lásočka“. Tvrdil, že som dobrá dušička a veľmi zaujímavá pre neho. Pri mne sa cíti šťastný a mám dar ho rozosmiať a on tak isto vplýva na mňa. Keď prídem nič pre neho neexistuje iba ja. Vychutnáva si každučkú chvíľku, ktorú strávi so mnou a aj keď sa neradi lúčime tešíme sa na nasledujúce stretnutie rovnako náruživo a vášnivo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rozprávala, tak zanietene a pútavo, že som si ani nevšimla, ako rýchle zbehol čas, ktorý sme si pre seba konečne našli. Lúčilo sa nám ťažko, ktovie kedy sa znovu uvidíme a takto si od srdiečka pokecáme, ale hrial ma dobrý pocit pri srdci, že Julka už nebude sama. Konečne spoznala ako chutí Láska a ja jej prajem, aby jej tá chuť vydržala navždy. Napadli ma slová pesničky od skupiny Elán „ Na mene nezáleží a ani na veku...“

Iveta Špaková

Iveta Špaková

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je obyčajná,mladá žena,ktorá sa presťahovala z rušného mesta na pokojný vidiek.Miluje prírodu a ticho jej pomáha pri tvorbe vlastných príbehov,ktoré však ležia v jej zásuvke a rada by to zmenila.Podarilo sa jej však aspoň to,že dva jej články boli uverejnené v oblastných novinách,čo ju inšpirovalo k ďalšiemu písaniu.Už učiteľka na základnej škole tvrdila,že jej slohy sú najlepšie a bola by z nej dobrá spisovateľka.Ktovie, možno sa jej to raz podarí... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahaVlastné zážitkyPostrehyCestovaniePotulky prírodouV živote sa stávaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu