reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Špaková

Iveta Špaková

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je obyčajná,mladá žena,ktorá sa presťahovala z rušného mesta na pokojný vidiek.Miluje prírodu a ticho jej pomáha pri tvorbe vlastných príbehov,ktoré však ležia v jej zásuvke a rada by to zmenila.Podarilo sa jej však aspoň to,že dva jej články boli uverejnené v oblastných novinách,čo ju inšpirovalo k ďalšiemu písaniu.Už učiteľka na základnej škole tvrdila,že jej slohy sú najlepšie a bola by z nej dobrá spisovateľka.Ktovie, možno sa jej to raz podarí... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahaVlastné zážitkyPostrehyCestovaniePotulky prírodouV živote sa stávaSúkromnéNezaradené

reklama

V živote sa stáva

Liečivá sila zvierat a prírody

Iveta Špaková

Liečivá sila zvierat a prírody

Priateľov si vyberať môžeme, ale rodina je nám daná a s ňou musíme žiť. Katkin  život bol uponáhľaný, ako dnešná doba. Hektický a možno trochu stereotypný. Zmena nastala po smrti jej otca, keď sa začalo riešiť dedičstvo.

  • 1. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 554x
  • 3
Z blata do kaluže

Iveta Špaková

Z blata do kaluže

„Konečne vypadnem z domu,“ pomyslela si Klaudia. Už nebudem znášať tie jeho výbuchy zlosti a opilecké besnenie. Dotkla sa svojho ramena, na ktorom mala modrinu už žltozelenej farby a hlasno si povzdychla. Čakali ju matury. Blížil sa máj, jeden z najkrajších  mesiacov v roku. Neuveriteľne sa tešila na ukončenie školy. Osemnásty rok svojho života zavŕši práve v lete a bude „voľná“. Začne rozhodovať sama o sebe.

  • 25. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 8
Ako sa vie nenávisť vyliečiť láskou

Iveta Špaková

Ako sa vie nenávisť vyliečiť láskou

Pokračovanie skutočného životného príbehu "Ako sa vie láska zmeniť na nenávisť" môj článok z 19.apríla 2006

  • 28. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 729x
  • 2
Na posteli ju prekvapil...

Iveta Špaková

Na posteli ju prekvapil...

Keď v to ráno vošla do izby, na posteli ju prekvapil lístok, pri ktorom ležala eurobankovka.

  • 15. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 252x
  • 23
Ak súdiť ťa chcú, nech súdia mňa...

Iveta Špaková

Ak súdiť ťa chcú, nech súdia mňa...

Cítila jeho dotyky, vnímala aj krásnu vôňu jeho mladého tela, všetko bolo ako v spánku a aj tak sa jej to nesnívalo...

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 843x
  • 1
reklama
Nenávidím Vianoce

Iveta Špaková

Nenávidím Vianoce

Ako nenávidím Vianoce! Tá veta ma tak ohromila, keď vyšla z úst mojej mladej kamošky, ktorú som nedávno spoznala vďaka hodinám tanca...

  • 30. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 620x
  • 23
Som na staršie, to je všetko

Iveta Špaková

Som na staršie, to je všetko

„Čo ťa preboha láka na tých zrelých ženách, vieš mi to vysvetliť? To si nevieš nájsť seberovnú kočku? Ja sa z teba zbláznim!“ lamentovala mama, keď jej suseda zasa žalovala, že Milan si domov doviedol nejakú blondínku, ktorej odhadovala viac ako 40.

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 977x
  • 130
Milencom dvoch žien naraz

Iveta Špaková

Milencom dvoch žien naraz

Hanbila sa?! Správny výraz na ten emocionálny stav v akom sa práve nachádzala nevedela ani pomenovať. Byť nevideteľnou by bol ten najväčší dar, aký by si mohla v tom danom okamihu priať...

  • 15. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 773x
  • 43
Človeku je vtedy dobre, keď sa má o koho oprieť...

Iveta Špaková

Človeku je vtedy dobre, keď sa má o koho oprieť...

Vladka som spoznala vďaka tomu, že píšem na blog. Jednoducho ma oslovil a zareagoval na môj článok a už sa poznáme a píšeme si viac ako dva roky. Veľmi ho obdivujem, lebo prešiel vecami, čo by iných dávno položilo. No jemu ostal jeho povestný optimizmus a sila ísť ďalej. Tento článok je venovaný tebe Vladko.

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 503x
  • 3
Pár pohárikov a spadnú z teba šaty...

Iveta Špaková

Pár pohárikov a spadnú z teba šaty...

-Ľúbim ťa! Si skvelá žena...- hladilo to jej dušu a priam sa vznášala, keď si tieto slová prehrávala v mysli. Ako veľmi si priala lásku a takéto vyznanie, ale aj tak ju to zaskočilo, keď ich nakoniec počula od neho. Práve to nečakala, že to bude on, kto jej povie tie najkrajšie slová, aké môže žena od muža počuť.

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 082x
  • 29
reklama
Pozor za volantom žena

Iveta Špaková

Pozor za volantom žena

Vyskočila som z auta ako namydlený blesk a so slzami v očiach a strachom pri srdci som sa šla pozrieť, čo som to vyparatila tentokrát....

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 453x
  • 11
Nostradamus v sukni?!

Iveta Špaková

Nostradamus v sukni?!

Oľga vyhľadala jej pomoc, keď už bola na pokraji so svojimi silami. Neverila na žiadnu mágiu, čary, zázraky ani podobné blbosti, ale jej zúfalstvo ju dohnalo k tomuto činu...

  • 10. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 262x
  • 5
Všetci muži sú neverní!?

Iveta Špaková

Všetci muži sú neverní!?

Už len keď vytiahnú päty  z domu začína ich lov, ktorý majú už od praveku vo svojich génoch a ani si to neuvedomujú a konajú úplne inštinktívne. Vo výťahu sa obzerajú po pekných slečnách, na uliciach sa otáčajú za veľkými, oblými a pevnými prsiami, alebo zadkami. Nám to samozrejme ako ženám lichotí, pokiaľ sme v roli tohto skúmajúceho objektu. Beda ale, keď sme ženy práve tých roztopašných mužíčkov, čo ich vlastné hormóny a vzrušenie ženie z náručia jednej do toho druhého...

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 976x
  • 91
Super job!?

Iveta Špaková

Super job!?

Ráno si vstanete, prejdete sa pár krát po meste, navštívite niekoľko obchodných domov, luxusných butikov a máte svoju dennú mzdu. Že ako na to? No návod vám hneď prezradím.

  • 10. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 238x
  • 9
Chcem žiť s otcom!

Iveta Špaková

Chcem žiť s otcom!

Zlyhala som ako mama. Úplne! Na celej čiare som vyhorela. Teraz som prišla o to najcennejšie, čo môže byť pre mamu, a to o vlastné dieťa. Stratila som svojho najstaršieho a jediného syna.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Tajomná noc

Iveta Špaková

Tajomná noc

Pritúlila sa k nej bližšie, lebo jej bolo chladno. Pod jedným paplónom a v jednej posteli zdieľali spoločnú tmavú a záhadnú noc. Bývali už spolu tretí rok na internátnej izbičke. Túto noc im ostala len jedna posteľ, lebo Vierka chcela byť s tým svojim sama, a tak sa oni dve tlačili na jednej v mene priateľstva. Divné, že za tie tri roky si neboli tak blízke ako práve teraz...

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 206x
  • 12
Divoká kytica

Iveta Špaková

Divoká kytica

Zapršaný jesenný deň, pomyslela som si, zasa pracovný a ja mám tak rada teplo, krásne slnečné lúče pohladzujúce pestrofarebné lístie a štekliace moju dušičku tak príjemne, až ma to vytrhlo z reality pracovného dňa a ostala som trochu v pomykove, keď som zistila, že mám predajňu plnú ľudí...

  • 30. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 4
Ako som sa stal gigolom

Iveta Špaková

Ako som sa stal gigolom

Keď Peter ostal zo dňa na deň bez svojho milovaného hokeja kvôli úrazu, zrútil sa mu celý svet. Mladík, ktorý mal pred sebou skvelú budúcnosť, sa musel vzdať toho, čo mal v živote najradšej. Položil si otázku: Čo budem robiť? Okrem lietania na korčuliach nevedel totiž vôbec nič. Ba, vlastne niečo mu išlo ešte lepšie ako hokej, dokonale to vedel so ženami...

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 639x
  • 22
Keď túžiš po láske z románov a piesni

Iveta Špaková

Keď túžiš po láske z románov a piesni

Túžil po jej prítomnosti, sladkých bozkoch, jemných dotykoch, vášnivom milovaní... "Chcem ťa milovať," stále to opakoval, "Nepotrebujem niekoho ako si ty, tvoju slabú kópiu. Chcem teba. Originál. Dnes som si uvedomil, že ťa milujem." „ Ale čo?!" zatiahla neveriaci, „A čo ťa k tomuto zisteniu priviedlo?“

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 646x
  • 3
Sex je náš, robí dobre mne aj tebe....

Iveta Špaková

Sex je náš, robí dobre mne aj tebe....

Priznať si, že sex a telesné pôžitky povýšila nad dušu, bol neľahký výkon aj pre ňu samotnú. Ona tak sebavedomá kráska, ktorú obletovali muži ako včely kvety a závideli jej všetky ženy v okolí, tá, ktorá kde sa zjavila spôsobila iba rozruch, si vstupuje do svedomia a rozmýšľa, čo je vlastne podstatné v živote...

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 274x
  • 49
reklama
SkryťZatvoriť reklamu